Duktig

Har varit duktig och städat ur bilen lite i dag så nu är den inte lika dammig. Sen efter det så gick jag en promenix på ca en halvtimme. Provade att använda mina handledstyngder som jag köpte i torsdags och de funkade bra, det känndes i armarna kan jag säga.

Ska gå ner och göra en bär smoothies snart och mummsa i mig och se om sockersuget försvinner. Blir till att gå och nanna kudde tidigt i kväll så jag orkar gå upp tjugo över 5 i morgon, börjar jobba kvart i 7. Det går nog bra att jobba i morrn, ska jobba först med peter och sen med ellen.

Pratade med herr S förut på msn, vart förvånad när hans ruta kom upp. Vem vet han kanske tar det här på allvar med att höra av sig oftare och i så fall så är det ju bra. Orkar inte vara den ända som kämpar för en fungerande vänskap.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0