Fredag

Hämtade ut min ring i dag så nu sitter den perfekt på mitt vänstra ringfinger. Var som sagt och handlade med min farmor i dag, det var ju vad ska man säga kul eller not. Var uppe på willys och vi gick inne där ost och mjölkprodukterna står i en kvart. I en jävla kvart knatade vi runt där och jag är glad att jag hade mina uggskor på mig för fan vad kallt det var. Och sen sa tante att gud vad kallt det var där inne, nähä det menar du inte!


En timme senare satt jag åter hemma i soffan och varvade ner med en sallad till lunch och messade med madde så vi bestämde att vi skulle träffas nere på stan. Kom ihåg att ta med sminket jag köpt åt henne samt några tröjor hon skulle få ut av mig. Vart en sväng på stan sen så började det spöregna så vi sprang in på sultans city och tog en fika och pratade en massa skit.

När jag kom hem sen hade mina filmer kommit som jag hade beställt, det var national treasure, scooby-doo: spökhistorier, john tucker must die samt bandidas. Gjorde en jätte god smoothies med hallon, björnbär och blåbärs smak. Den vart jätte smarrigt, sak gå ner och göra en till snart.

Ska tralla ner till san marino sen i kväll vid elva tiden och träffa natha och lite mer folk. Vet dock inte vad jag ska ha på mig eller hur jag ska fixa till håret men det löser sig nog. Tackade jag till att jobba på söndag så 6.45-16.00 ska jag spendera nere på B-huset på norr gläntan, vad gör man inte för pengar.


Ditt ord
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-23 @ 11:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0