Måndag

Jag jobbade i går och det gick riktigt bra, var dock helt slut i kroppen när jag kom hem. Åkte med werran och kim hem till madde och chrille för att titta på deras kattunge som de har fått. Det var en svart liten sak som heter nelly som var jätte söt.

I dag har jag varit nere på stan en snabbis med annelie och madde och kollade runt lite. Var tvungen att handla klorhexidin för jag har fått inflamation i tandköttet. Åkte med werran upp till willys och hadlade lite sen vart det hem och äta middag innan jag åkte till OKQ8 för att hämta ut mina jeans. Min mor följde med så vi gjorde ett stop på jysk där vi köpte gardiner sen när vi kom hem så provade jag jeansen och inte fan passade de. Så jag ska skicka tillbaka de i morrn.

I morrn så ska jag, werran och hennes kompis anna åka ut till werran och kims hus för vi ska ta lite mått så hon vet vad som ska följa med till huset och vad som ska slängas.

Nä nu ska jag bara ta det lungt och slöa i soffan, kanske ta och beställa lite dvd filmer oxå.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0