Illa

Mådde illa på bussen till jobbet men trodde det skulle gå över men tyvärr så gjorde det inte det. Så jag gav upp och tog tio i elva bussen hem.

Bäddade ner mig i soffan och tittade på filmen The Covenant, svenska titeln på filmen är Pakten. Skit bra film och många snygga killar att dräggla över, speciellt scenerna när de är i ett badhus. Åhhh nu försvinner jag snart in i drömmarnas land.

Hade tid hos bosse i dag så hon fixade håret så nu är det rikigt brunt och snyggt tills på lördag. Åkte till mc donalds sen för att träffa madde och chrille då jag skulle lämna en tatuering som hon ska kolla priset åt till mig.

Nu sitter jag i soffan och slöar och går igenom vad jag ska göra i veckan på kvällarna efter att jag har slutat jobbet. Har lite små fix som måste göras innan lördag då det smäller =)

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0