Oboy

Ja halsen har blivit pytte lite bättre men inte så mkt och sen har jag en elak huvudvärk oxå. Men andra ord så börjar  jag tyvärr att bli sjuk men det ska inte få stoppa mig från att fira nyår. Det är bara fram med alvedon kartan och knapra i sig några tabletter som ska det nog bli bra för någon timme.

Snart dags att äta. det blir oxfilé och haselbackspotatis med beanesås. Ska bli himmla gott att moffa i sig. Nä om jag ska göra en kraftansträngning och gå bort till konsum och köpa dricka så jag ha rtill kvällen, tänker nämligen inte pimpla i mig så jätte många cider.

Det skulle vara trevligt med lite gott sällskap att fira in det nya året med men inte då, lite träligt men jag har ju natha och anah och det går inte av för hackor.

Puss hej!


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0