Jätte länge sen

Var ett tag sen eller rättare sagt jätte länge sen ag skrev ett inlägg här. 
Det har hänt en del sedan jag skrev en inlägg här sist.
Det har blivit en hel del festande med det underbara folket i vanlig ordning, vad annars lixom. Har varit en massa helvetes karlar som har stött på mig som jag inte tycker om mer än som endast bekanta. Har jag en jävla magnet som får de att dras till mig eller vad är det frågan om..?

Hamnade i nått som kändes som en dokusåpa när två vänner eller rättare sagt en vän o en bekant gjorde slut. Och naturligtvis lyckas lilla jag hamna mitt i smeten på nått jävla vänster. Hur gör jag för att lyckas med sånnt..? Tell me I want to know!
Hade dock en kanon rolig jul men en aningen för mkt sprit, I blame you galin! och en kanon underbart nyår hade jag oxå med underbara vänner o helvetes smällare! Jag tycker smällare o raketer är kul dock så länge de är flera meter ifrån lilla mig så de inte kan skada mig så är jag nöjd o glad.

Nya året kommer innehålla många roliga saker o några tråkiga.
Victor flyttade till norrköping den 16 februari  och det har blivit jätte tomt i stan utan honom!
Men som tur är så är det ju inte så långt att åka o hälsa på :) annars jävlar hade vi inte låtit honom flyttat :P Hade  födelsedag/utflyttningsfest för victor den 8/2 som var riktigt lyckad. Men det brukar det bli när man festar med eliten. Ser ut som om det blir att åka på power meet i år igen för min del, hoppas på mkt sol o värme då. Annars så ska jag jobba hela sommaren nere på norrgläntan.

Jag är fortfarande arbetslös o letar efter jobb. Jag vill ha ett jobb nu så jag kan tjäna pengar o flytta till eget. Har gått o piercat mig i läppen oxå. Mina föräldrar vart väl inte överlyckliga över detta, de muttrade lite med mer än så vart det inte. Inget tredje världskrig vart det vilket var jävligt skönt, det är ju lixom min kropp o mina pengar. Annars så har det inte hänt så mkt. Var hemma hos annelie förra veckan så hon tog lite snygga kort på mig. Ska lägga upp bilderna här inom kort.

Nä det var väl inte så mkt mer jag hade o skriva. Ta hand om er alla där ute.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0