Oj...

Upptäckte att jag inte har skrivit hör på ett jätte bra tag. Har inte hunnit och orkat då jag jobbar rätt så mkt nu under sommaren. Det har väl hänt en hel del, men tänker inte skriva om allt.

Har hunnit med att fylla år och fira det. Har åkt till linköping två gånger med werran. Har blivit en hel del festande de helger jag inte har jobbat. Var på bio i går med min mor och tittade på mamma mia och den var super bra, den måste bara ses säger jag.

Var hos frissan i dag o toppade håret så nu är det fräscht och snyggt igen. Ska tillbaks till frissan om drygt en månad och färga utväxten. Ska till norrpan om några veckor och fylla i lite bläck på vissa utav tatueringarna. Ska även komma igång med att träna och äta nyttigare. Man måste ju försöka hålla sig fräsch ocn snygg, det krävs hårt arbete att ligga på topp.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0