Körkort - beach

Hade uppkörning i tisdags och jag klarade det så nu har man körkort. Var i sjunde himmlen i tisdags när hon jag körde upp för sa att jag var godkänd, fattade knappt att det var sant att jag hade lyckats. Körkortet ska komma någon gån gi veckan som kommer nu.

Var ute i fredags o firade li som fyllde 20. Stefan bjöd henne på två stcken 6:or flatliner och li var kaxig och svepte dem och efter 20 minuter så kom effekten. Li vart dyngrak och dagen efter var hon apbakis.

Åkte ner till djulö i går med stefan och solade o badade hela dagen. Var hur mkt folk som helst där nere, på kvällen vart det lungt. Tittade på film och bara slöade, var ingen utav oss som orkade gå ut på krogen.

I dag drog jag, stefan och tt ner till djulö och spelade minigolf. Ja vi var väl inte direkt några stjärnor på det men fan vad kul vi hade. Sen vart det att lägga sig på beachen och sola o bada o snacka lite skit. Har faktiskt lyckats blivit riktigt brun.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0