Burr

Usch så jävla kallt det är ute och jag gillar det inte för fem öre. Tycker inte om alla denna jävla snö som har kommit, jag vill ha vår nu. Jag vill slippa klä på mig flera lager kläder för att slippar frysa arslet utav mig när jag ska gå ut. Vill kunna byta ut vinterskorna samt gympadojjorna mot ett par sköna ballerina skor och känna hur solen börjar titta fram och höra fåglarna sjunga. Men det lär väl dröja ett bra tag innan våren kommer.

Var nere till bilskolan en sväng och pluggade lite teori, det börjar gå bättre och bättre för varje gång. För hoppningsvis så klara jag nog uppskrivningen som jag ska ha om några veckor. Väntar för tillfället på att min mor ska sluta jobba så vi kan gå bort till coop och handla, sen blir det till att  laga laxsoppa till middag.

Nä ska bädda ner mig i soffan en liten stund innan det är dags att gå ut i kylan igen och frysa arslet utav mig.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0