Trött

Var ute en sväng i går och som alltid så blir jag ute längre än vad jag hade tänkt. Var en sväng inne på san marino sen vart det bryggan och efter det så vart det efterfest hemma hos henke. Kom hem och i säng kl halv 4 i morse och så var det bara att stiga upp kl 9 för jag skulle till arbetsförmedlingen på möte kl halv 11. Var seg och trött som tusan så jag passade på att ta en powernap i soffan innan jag kastade på mig ytterkläderna och gick ner till mötet.

Vart lunch på Mc donals idag, kanske inte så värst nyttigt men var sugen på lite flottig mat  och coca cola. Efter lunchen gick jag ner och pluggade teori en stund innan jag hade körlektionen. Dagens körlektion gick rikigt bra, lite små saker som jag glömde bort ibland men nästa gång då jävlar ska det sitta.

Handlade på vägen hem och sen så somnade jag i soffan framför teven, vaknade när min mor kom hem från jobbet. Hjälpte till och lagade mat sen vart ett varmt bad efter det. Resten utav kvällen har jag spenderat i soffan, ska titta på criminal minds sen kl 21 sen blir det nog till att krama kudden.

I morrn vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på, ska nog bort och sola solarium en stund och drömma mig bort till något varmt ställe. Sen på kvällen blir det nog att jag går ut en sväng för att kolla läget.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0