Pizza och film

Var nere en sväng på stan och kollade läget med werran och TT. Naturligtvis som alltid så vart jag o werran sugen på pizza så det var en tur till maistro och dela på en hawai pizza. Sen gick vi hem till TT och tittade på film, det vart  hostel och den var riktigt bra.

Gick hem till li sen och terrade henne en lite tag innan det var dags att gå hem och äta lite middag. Resten utav kvällen har jag suttit i soffan och sytt dit resår i en kjol som jag har kommit fram till att jag inte kommer använda så werran ska få den.  Li och werran var över en sväng och gjorde mig sällskap i mitt pysslande med kjolen.

Börjar bli en aningen trött nu ska väl lägga mig i sängen snart och hoppas på att jag kommer att somna på en gång och inte ligga vaken i flera timmar.
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0