Promenix

Det har inte varit direkt någon värme ute i dag men solen har värmt lite när den har varit frame. Har varit ute och gått en massa med li och werran, vart en sväng upp till barken för li skulle träffa en kompis där. Vart promenix ner på stan sen och efter det så gick vi bort till öster.


Tryckte i mig en massa mackaroner och köttfärsås till middag så jag nästan vart fyrkantig. Lyckades somna en stund i soffan förut, vaknade till liv för en timme sen.


I morrn ska det växlas pengar så jag har nått att handla för när jag åker till köpenhamn nästa tisdag, längtar som tusan. Ska till arbetsförmedlingen i morrn också, mindre roligt att sitta och tråka där. Ska hem till dan sen på en fika och så ska han få bygga ut min tatuering på ryggen på fri hand med tusch penna som vi sen ska ta kort på så jag kan visa min tatuerare sen hur jag vill ha det.


Nä ska slänga ett öga på teven nu sen blir det att krypa ner i sängen och lyssna på musik och drömma några fina drömmar.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0