Gäsp

Är lite små seg i dag, vaknade redan kl 4 och kännde att jag kommer då fan mig aldrig lyckas somna om. Och så klart så hade jag rätt, har legat och vridigt och vänt på mig i 1½ timme ungefär, är det inte underbart eller inte.

Blir till att åka bil i dag för då kommer jag hem fortare om man inte fasnar i bilkön där det är vägarbete, jaja det visar sig.
Vart ialla fall möt utav lilly nu på morgonen när jag gick upp, hon är lika seg som jag.

Mamma var nyss ute på en kort promenix med henne och lilly var motligt road men desto gladare när hon sprang in genom dörren,

Nä om man skulle ta och fixa till sig så man kan åka i väg om en stund, måste åka i väg och tanka oxå.

Puss och kram på er i mörkret!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0