Happy

Vart en kort dag på jobbet då jag fick åka hem efter lunch, det berode på att jag skulle köra in en utav killarna till verkstan inne i stan och då tycket min chef det var onödigt att jag åkte tillbaks till flen sen. Jag klagar inte efter som jag var hemma redan halv 1 istället för halv 5.

Vart en trip ner till bolaget åt min far sen vart det soffan för min del och vila. Var som en zombi sen när jag skulle gå ner för trappen för att äta mat. Men efter ett varmt bad så är jag rätt så pigg. Ska ner en sväng vid elva och kolla läget på krogen.

I morrn är det sthlm med mamma som gäller och shoppa lite. Ska bli trevligt att åka dit, var ett sen jag var där.

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0