Ja du

Orkade inte skriva nått i går kväll för jag var en aningen trött när jag kom hem från jobbet. Efter maten så vart det sovan, hade tänkt vila någon timme men så vart det inte. Jag fasnade framför teven samt en tidining så det där med att vila glömde jag totalt bort.

Vart en sväng på krogen i går, träffade på jenny, krille, tess, hennes bror samt natha. Var en helt okej kväll i går, drog dock så jag var hemma kvart i 2 efter som jag var en aningen trött. Sov som en princessa i natt vilket var skönt.

Ska ner på stan en sväng snart och inhandla tjocka strumpor som jag kan ha på jobbet så inte mina fossingar förfryser i verkstan. Ska se om jag hittar nått annat skoj att köpa, men ska tog hålla lite i pengarna då min mor och jag ska upp till sthlm nästa lördag.

Puss och kram på er i ruskvädret!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0