Kallt

Ja det var ju inte varmt i morse när jag klev ut till bilen och dessto kallare var det när jag skulle ut till bilen från jobbet. Dagen har gått fort, kändes knappt som man han jobbat nått alls men det gjorde jag.


Passade på att tvätta bilen på jobbet så nu är pärlan ren och fin, i allafall  utvändigt. Ska ta tag och städa den invändigt någon dag.


Ska kura ner mig i soffan under en varm filt snart och sappa lite på teven, finns inte så mkt orkt till mer.
1 dag närmare fredag och mina tjejer, hoppas på en kanon kväll men vi brukar ju ha kul tillsammans.


26 dagar kvar, jag längtar som tusan!


Åh btw jag ignorerar dig för att det enda du göra är att få mig att bli ledsen och må dåligt. Jag är ledsen att min vänskap inte betyder nått för dig men det är bättre att jag lägger ner min tid och energi på folk som verkligen uppskattar mig. Och beter man sig som en skitstövel så blir man behandlad där efter.

Puss och kram på er!


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0