Kul

Åkte upp till barbro i går och satt och snackade skit med henne,kicki o natha innen vi drog till grendel. Det va rinte så jätte mkt folk där först men sen så ringde mamma så jag åkte iväg och hämtade de och körde de till grende. Tror jag åkte 3 vändor och hämtade folk så till slut så var det en hel hög nere på grendel.

Sen bar det av till stompers efter ett tag och där slutade kvällen sen. Körde hem mina föräldrar, min mosters sambo samt hasse vid 1 tiden, var tillbaks i stan vid 2 tiden. Tog lite tid att köra hem från sköldinge då det har varit vägarbets och det är  en massa skarvar i vägen efter att de har asfalterat på vissa ställen. Som tur var så hade jag natha som rese sällskap.

Åkte tillbaks till stompers och sen vid kvart i 3 så körde jag hem kicki, barbor och kristine, vart dock ett stop vid Mc donlads driven för lite mat. Landade i sängen vid 3 tiden och det var gudomligt skönt att få sova.

Åkte och kollade på bil i dag med min mosters sambo men det var inte mkt till att ha, hela nederdelen på bagagluckan var rostig samt högersidan längst ner vid skärmarna men ägaren sa att nä men det är inte så farligt. Ja eller hur..måste ju fan byta lucka som går på ex antal kr så nej tack.

Så vi åkte till onoff och kollade på mobiltelefoner istället sen vart det coop och handla diverse grejer. Bakade en sockerkaka förut som jag delade på och la chokladmousse imellan. Det vart rikigt gott, ska bjuda tjejerna på det i morrn när vi ska fika.



Nä ladda ner lite musik sen blir det teve tittande. Puss o kram på er!




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0