Party

Var och hämtade min mosters sambo förut och körde in honom till stan sen så körde jag ner mina föräldar och honom till olympus för de skulle fira en vän där. 

Fixade nyss till några varma mackor som fick bli kvällsmat ooch nu slö tittar jag på teve. Ska börja fixa till mig om en liten stund och sen bär det va hem till barbro på inflyttningsfest . Ska blir rikigt kul men det blir dock nyktert för min del för jag ska köra i kväll.

I morrn är det bakning som står på schemat, ska baka sockerkaka som jag sen ska dela till två delar och läggga chokladmouss i mellan. Ska bjuda tjejerna på det på måndag då vi ska fika. Nu börja fixa till sig var det.

Puss o kram på er alla!


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0