Regn

Dagen på jobbet gick ju då inte lika fort som i går utan i dag kröp klockan fram till lunch. Efter lunchen så gick klockan lite fortare fram.

Frös som en gnu gjorde jag i dag så jag var tvungen att sätta på mig den andra tjocktröjan jag har på jobbet. Förmodligen så är det ett teckan på att jag börjar bli sjuk då båda mina föräldrar är hemma och är sjuka.

Jag vill inte vara sjuk..jag har banne mig inte tid med det så tills vidare så ignorerar jag alla tecken på att jag skulle va sjuk. Håller på och bränner en ny skivaasom jag kan lyssna på när jag ska till jobbet i morrn.

Fika hemma hos madde i morrn kväll, ska bli riktigt trevligt för emelie och werran skulle komma oxå. Nä ta ett varmt bad och sen sova, tycker det låter som en toppen idé.

25 dagara kvar, det ska bli trevligt.

Puss, kram och god natt på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0