Skogen

Efter att jag kom hem i går och käkade middag så bar det var ut i skogen med madde och chrille för att åka till kim och weronica. Det vankades nämligen fika där ute, emelie, johan och kevin kom ut och gjorde oss sällskap. Killarna övertog teverummet medans vi tjejer bänkade oss vid köksbordet.

Vi var där ute i 2 timmar och babbalde en massa skit och planerade inför den 13/12, de där 2 timmarna känndes mer bara som 30 min. Men tiden går fort när man har roligt.

Var hemma sen tjugo i 22 så då var det bara att krypa ner i sängen så jag skulle orka upp i dag vilket jag faktisk gjorde. Ska borsta tänderna snart och gå iväg till bussen, sak banne mig vila en stund på vägen till jobbet för jag vaknar endå lagom som vi åker ur sköldinge.

I dag prick kl 16 så är det då äntligrn helg, helt jävla underbart. Blir utgång en stund i kväll vid elva tiden för innan dess ska jag banne mig vila en timme eller två.

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0