Skratt

Var i sthlm i gå rmed mamma och shoppade lite eller det vart en hel del,  2 par strumpor, löshår, jeans, behå, örhängen med döskallar, en rattmuff där det står höger och vänster på den, 2 st örngott, iskubsform som hade formen utav körsbär och sen body butter som luktade cocos. Jag tror det var allt.

När jag kom hem vid 7 tiden var det bara fixa till sig för att sen möta natha vid statt, tog stämpel sen gick vi ner till lilla. Satt där en stund och så kom det fram en kille och bjöd oss på varsin smirnoff och gjorde oss sällskap. Men efter ett tag vart han så full så han typ somnade så då kom den jätte snygga bartendern som en ängel och räddade natha och mig från killen.

Gick en snabbis till san marino där vi träffade barbro och snackade lite skit men henne innan vi drog till statt där patrik kom och gjorde oss sällskap. Satte oss vid ett utav boden vid pubdelen så man kunde kolla ut igenom fönstrena till sultan. Vid sultan stod det en kille så natha började vinka och då började han gå imot vårat fönster, natha dök ner i soffan och jag låg och asgarvade så jag knapt fick luft.

Tog en sväng på dansgolvet och naturligvis så blir man nästan attackerad utav en massa svartskallar (ursäkta mig jag är inte rasist, mina arbetskollegor är nämligen iraker). Natha och jag dissade de och flyttade oss lite snyggt vidare till en anann del utav dansgolvet.

Vi skulle sen vinka till oss patrik så han skulle göra oss sällskap på dansgolvet vilket han dissade men då kom en kille fram till oss och skulle börja dansa med natha..haha trodde jag skulle skratta ihjäl mig då hon var säker på att han var ute efter mig. Sen när vi skulle hämta våra jackor så kom han fram till natha och frågade om hon skulle gå och det som gjorde det tio gånger roligare var att han lät som grodan boll.

Fy fan vad jag skrattade nästan hela vägen till maistro, natha köpte pizza innan vi begav oss hem. Gick inte upp förens kl 12 vilket var skönt. Har bara slappat i dag ska strax gå och lägga mig så jag orkar upp i morrn. Längtar tills på fredag då jag ska umgås med mina babes. 

Puss, kram och god natt på er! 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0