Sweet

Dagen flög fram på jobbet, fick köra in till flen och lämna av en dam sen vart det att snurra runt på mackerna för att köpa cigg åt chefen. Han skulle ju så klart ha ett märke som första macken inte hade så det vart andra macken som tur nog hade det.

När jag kom hem så var det en liten sötsak som mötte mig i dörren, nämligen lilly. Vi ska vara hundvakt hela kvällen samt i morgon åt henne. Hon är så go den hunden, det märks knapp att man har en hund när man är hundvakt åt henne.

Var på sultans förut och fikade med emelie,johan, kim och werran. Vart en hel del prat om jobb, bilar och lite annat skit. Kom fram till att jag, emelie, werran och madde om hon inte jobbar på lördag ska slå klackarna i taket nästa fredag. Det blir med andra ord en krogrunda.

Nä nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova. Puss och kram er alla!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0