Fram och tillbaka

Har varit och handlat med werran först bar det av till onoff sen hem till henne för att hämta plånboken sen åkte vi hem till mig och käkade fläskpankaka. Sen bar det av för att möta upp emelie en tjejkompis till henne som skulle komma på besök sen bar det av till coop extra för lite godis sen körde hon hem mig.

Sitter nu i soffan och slöar, pratade med chrille på msn nyss och så en killkompis som jag har lärt känna på bdb. Ska se om vi ska träffas nått nästa vecka och ta en fika, ska bli spännande men lite läskigt. Och till det komiska så heter han precis samma ska som ett utav mina ex och flört heter, ironiskt eller vad.

Nä nu är det banne mig dags för sängen för i morrn ska jag fan mig iväg till jobbet har jag bestämt. Kröp i hela kroppen när jag var hemma i dag och rastlös som tusan vart jag, nä jobba är bra för kroppen.

Puss, kram och god natt på er alla!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0