Hej o hå

 Lördagen var det förfest hemma hos jenny innan det bar av ner till grendel MC för mer festande. Vart lite shotande nere på grendel samt en och annan cider slank ner. Hade super trevligt o mkt trevligt folk var det där nere.Tror inte jag har haft så roligt på länge. Byte några ord med en viss person och det ser ut som om allt kommer att lösa sig men jag hoppas inte på för mkt, bättre att inte ha några förväntningar än att ha och sen bli besviken.

I dag är det då tisdag och det återstår 3 arbetsdagar kvar, tycker dagarna går jätte fort. Det kan ju bero på att jag har mkt att göra under dagarna nu när jag håller på och utbildar mig till lackerare. Met enda som inte är en höjdare är att gå upp halv 6 på morgonen men man vänjer sig.

Var duktig och åkte ner till badhuset i söndags samt i dag och simmade en massa längder sen vart det bubbelpol samt bastu, helt underbart för kroppen. Träffa emelie på fredag och ta en fika med henne och gulla lite med kevin.

Nä titta på teve och knappra chilinötter, puss o kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0