Humm

Lyckades ta mig till bussen i morse innan illamåendet sköljde över mig så det var bara att ge upp idén på att åka till jobbet. Jag lyckades ta mig hem innan för dörren innan frukosten jag hade ätit bestämde sig för att komma upp. Härligt eller inte!

Jag är inte det som är klen och är hemma för minsta lilla men jag åker då fasiken inte till jobbet när jag är spyfärdig, är hellre hemma nerbäddad i soffan och är spyfärdig. Någon måtta får det vara på hurtigheten, men i morrn då jävlar ska jag till jobbet.

Morsan frågade mig förut i dag om jag mådde illa för att jag inte trivs på mitt jobb. Och så är inte fallet, det här är första stället jag verkligen trivs på även fast jag måste kliva upp tidigt på morgonen när jag är som tröttast men det är så värt det.

Nä nu ska jag se om jag kan äta nått utan att må illa, puss o kram på er alla!




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0