Jaha

Ja då sitter man i skolan igen och gör i stort sätt ingen ting. Jag roar mig med att sitta framför datorn och gå ut på en massa sidor som jag kommer på. Nu kanske ni undrar över varför jag inte gör nått i skolan men det är faktiskt så att för tillfället så kan jag inte göra så mkt förutom att vänta på att kl ska bli halv 2. Då bär det av till flen på möte och sen jävlar drar det igång på allvar nästa vecka, det är ialla fall tänkt så.

Vad har den här dagen mer att erbjuda då, jo jag ska träffa werran vid lunchtid och följa med henne till smyckesbutiken. Sen blir det som sagt iväg på möte sen efter det blir det hem och komma på nått att fixa till mat. Det lutar emot utgång i kväll men natha, får se om tt skulle med ut en sväng.

Victor kommer till stan i dag så jag ska planera ihop fika med honom fast det det lutar emot i morrn då det passar bättre för både mig, madde och chrille. Ska kasta i väg ett mess till honom om en stund så han vet upplägget vi har för fikat.

Nä dags att sluta skriva här för nu är det fikarast. Puss o kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0