Satan i gatan

Jag var verkligen glad att jag plockade fram vinterjackan i dag för tusan vad svinigt kallt det var när jag väntade på bussen i morse. Dagen rullade på fort och utan att jag visste ordet utav så var det dags att byta om och åka hem.

Slapp åka buss hem i dag för jag fick det stora nöjet att köra hem en utav bilarna som var klara, var en audi kombi. Den var riktigt skön att köra dock så uppskattade jag inte resan hem då det spöregnade och på köpet så var det ju vägarbeten vid valla också. Jag bara älskar att dela körbana med stora feta lastbilar eller inte men jag överlevde resan men var jävligt glad när jag kom fram och kunde lämpa av bilen och traska hem.

Sitter nu och myser i soffan under ett varmt täcke och slötittar på teve. Tror det blir till att krypa i säng tidigt i kväll för det var endå inget bra på teven så då kan man lika bra sova. I morrn så är det fredag och helg vilket ska bli skönt, tror jag ska gå ut och kolla läget en snabbis i morrn kväll.

Nä nu ska jag kasta mig över fikat, puss och kram på er alla!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0