Oj

Upptäckte att jag inte skrivit på tre dagar men det har inte hänt så mkt, har skola som vanligt. I onsdags vart det att kolla på film med en killkompis, tittade på seven och den var grymt bra. Sen vart det en tur med bilen över stan och se vad det var för folk ute.

Torsdag var det åter skola men hade turen att sluta redan kl 12, snacka om att jag var glad. Mindre glad vart jag dock när det började regna när jag skulle cykla hem. Väl hemma vart det lunch och sen ta tag i städningen utav garderoben på nedervåningen, data bordet samt mitt rum som såg ut som ett kaos. 6 ½ timme senare var jag klar men då hade jag haft lite avbrott för att åka upp till ÖB med werran, äta mat och lata sig en liten stund i soffan men jobbet vart endå gjort.

I dag är det då äntligen fredag!! Woohoo..det innebär helg vilket innebär att den här damen kan ta sovmorgon i morrn. Jag hoppas den här dagen inte blir så fasligt lång i skolan då jag känner att jag är som en sombie. Utgång i kväll tror jag inte att det blir utan soffan lockar tio gånger mer, det är ju endå samma gammla vanliga folket ute. Blir hemmagjord pizza i kväll och på tal om mat så kanske det är dags för frukost innan man ska cykla iväg till skolan.

Jaja bäst att ta tag i det så jag inte glömmer det. Puss, kram och hej då!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0