Uppdatering

Fredags: Vart en sväng ner till san marino samt bakfikan där jag träffade lite fok. Hade sällskap utav anders en bit på vägen hem.

Lördag: Hjälpte weronica att göra sig i ordning till hennes svärmors 50 - tals fest med 50 -tals tema. Körde sen ut henne och kim till sköldinge. Var hundvakt åt min kusins hund, för de skulle bort på fest. Var hemma o tittade på teve  efter som jag skulle köra hem min kusin och hennes sambo till sköldinge samt köra hem kim och weronica där ifrån. Så jag var inte hemma och i säng förens halv 4.

Söndag: Körde ut weronica till fiskeboda kl 9 för hon böjrade jobba kl 10. Sen åkte jag och hämtade min kusin i sköldinge och körde henne till stan så hon kunde hämta sin bil. Sen vart det film tittande med kim ochh tt. Tittade på DOA och käkade kebabtallrik. Hämtade weronica så vi var hemma i stan vid halv 9.

Måndag: Vart en tripp till linköping och ikea, vart dock en långt varv inne på ikano huset där vi gjorde av med en hel del pengar på kläder. Sen skulle vi ha köpt en tevebänk på ikea dock så var den 190 cm lång och det fick inte plats i volvon. Vart till att strunta i den, kom hem till stan vid 22 tiden. Kan ju säga att jag sov som en prinsessa den natten.

Tisdag: Var först på arbetsförmedlinge kl 11, woho eller inte. Sen vart det en tripp till örebro och ikea där. Denna gång hade vi en opel kombi och vi fick in bänken när vi la den snett i bilen, sen att jag fick sitta lite obekvämt hela resan hem det är en annan sak. Vad gör man inte för sina vänner lixom.

Onsdag: Fiia kom förbi och lämnade lilly kl 7 i morse så jag har varit hundvakt till kl 16 i dag. Har hunnit med att skicka iväg lite ansökningar sen kom madde hit så vi tittade på film. Annars så har det bara varit lungt  i dag, jag och lilly har mest bara slöat.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0