Biltvätt och pizza

Åkte iväg och hämtade jenny vid 12 sen drog vi iväg och pantade burkar och köpte cigg. Sen bar det iväg till gammla preem för att tvätta bilen och resultatet vart en ren och fin bil.

Sen kände vi för att belöna oss så det vart en tur upp till barken för en pizza och dricka. Efter det så lämpade jag av jenny utanför hos eller och jag begav mig ner till stan och arbetsförmedlingen. Var inne där en snabbis och fyllde i lite papper så det trillar in pengar på mitt konto den 25 eller 27 denna månad.

Sen vart det hem och lägga sig i soffan med datorn, skapade en ny blogg enbart för att hålla på att fixa och trixa med designen då jag tycker det är riktigt roligt.

Nä ska strax krypa ner i sängen och försöka sova så man orkar upp i skaplig tid i morrn.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0