En aningen full

Vart till att grilla och dricka lite lite hemma hos jenny och krille i kväll men de samt barbro, sandrah och emil.  Var skit trevligt sen efter att vi hade grillat klart  så förflyttade vi oss upp till deras längenhet och satte oss på balkongn och drack Sen kom anders över och gjorde oss sällskap i drckander, sen bar det av ner mot krogen.

Vart inte så jätte lång varig utan jenny, jag och kristian drog till pizzwerian brevid starlight. Sen gick jag hem., träffade madde och chrille i tunneln och gjore sällis en bit hem med dem.

Har haft en klas dag som hundavkt samt en kalsa tevlig valborgs kväll med underbart folk. Ett stor grattis till sandrah och emil som har förlovat sig.! Sen tycker jag der är jävligt gtråkigt och sydn att kristians bil var stulen natten tills i dag, så jävla onödigt.

Nu känner jag att jag är bra jävla onykter så ber om ursäkt för atta stavfel, blir så när man drucikt  lite mer än vanligt. I morrn bör det av till norrköping med barbro för att titta på motorcykel korterterset, Men nu är det tack och god natt för min del!

//en aningen full M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0