Iq fiskmås

Denna dagen har går rikigt fort men det brukar ju göra det när man har kul. Var nere på stan i dag med jenny, lämnade igen en bok på bibblan.

Efter det så vart det lunch på maistro, fallafel tallrik för min del och jenny slog till på en pizza. Innan vi skulle gå in och beställa så fick jennys hjärnceller lite blackout för en sekudn då hon frågade mig om de tog kort där inne. Lika snabbt som hon hade stallt frågan kom hon på svaret, det är inte lätt att få blackout alla gånger.

Sen gick vi och hämtade ute hennes linser och jag hittade ett par schyssta bågar som var lila som jag fasnade för dock inte prisen på 1795 kr. Blir jag rik någon månad framöver vilket inte kommer att hända ska jag banne mig köpa de.  Möte upp barbro sen vid åhlens, drog en liten repa där inne innan vi begav oss till sultans city då barbro skulle äta lite lunch. Satt på uteserveringen och njöt utav det fina vädret.

Sen vart en repa på stan och gå igenom klädaffärerna i stan och sen vart det ett stopp på kvarnen för jenny skulle ha mat och jag vart sugen på marängsvisch. Sen hjälpte jag jenny hem med hennes matkassar då hennes karl är döds sjuk (förkyld). Tryckte i oss lite glass och så skulle jag försöka hjälpa henne med en uppgift men det gick väl sådär.

Drog bort till ica nära sen för att hämta ut pengar för vi skulle betala vårat vin som var på ingång. Jenny fick en än gång lite blackout när hon skulle hämta ut pengar, hon köpte lite potatis för att hon skulle kunna ta ut pengar i kassan. Detta hörde kassörskan som sa; ja men du kunde ju ha hämtat ut pengar i atomaten som finns här utanför. Sant fast vi kom fram till sen att potatis är sånt som är bra att ha hemma dessutom skulle den bankomaten ha tagit 10 kr i avgift så då är det bättre med en påse potatis.

Nu sitter jag i soffan och slöar samt slänger ett öga på teven. Ska nog leta upp mp3 spelar och lyssna på lite skön musik.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0