Matlista

Kom upp och ur sängen redan kl 7 i morse men sen tog tröttheten över och jag kröp ner en stund och gick upp vid 9 igen. Skrev en matlisa i dag och det var ju inte det lättaste att komma på vad man ska äta för en hel vecka.

Tralla över till barbro och snackade lite skit med henne och jenny förut. Madde skickade mess och kolalde vad jag skulle göra på eftermiddagen, om jag kanske var sugen på att ta en glassa när hon har rast sen. Spikat och klar, jag ska tralla ner till bokia vid 4 tiden och ta en glass och snacka lite skit med henne.

Sen i kväll blir det hem till jenny och dricka ett eller två glas vin med henne och kanske dessi o emmy. Men nu ska jag blunda ögonen en liten stund.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0