Mp3 inpluggad i örona

Efter fikat med madde på hembagarens så knallade jag hem för att möta upp leveransen som skulle komma. Efter det så knallade jag ner på stan igen och mötte upp jenny, gick till banken och sen vandrade vi runt på stan. Hittade ett snyggt linne inne på lindex som jag fasnade lite för sen var det att knalla hem igen.

Väntade på att min mor skulle sluta jobba sen drog vi ner på stan och det slutade med att jag handlade ett linne på lindex inte det jag fasnade för utan jag hittade ett ännu bättre, ett svart halterneck linne. Drog sen upp till willys och handlade mat och när vi kom hem hade pappa fixat middag åt oss.

Har resten utav kvällen mest bara legat i soffan med mp3 inpluggade i örona och lyssnat på bra musik. Längtar som tusan till sommaren då man kan sola, bad och grilla. Speciellt så längtar jag till 2 datum, det första är den 22 maj då jag och min mor drar 1 vecka till turkiet. Det andra datumet är 31 juli då jävlar bär det av på 24 timmars kryssning men en massa festande. Resten utav sommaren som det ser ut nu kommer att spenderas nere på stranden, festa, grilla och umgås med vänner.

Btw grattis emelie till körkortet!

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0