Östra sidan

Trallade bort till östra sidan och hem till jenny för att försöka lära mig något när jari skulle hjälpa henne med hemsidan. Kom snabbt fram till att det där inte rikigt vad min grej utan tevesoffan och en fjärkontroll det är mina grejor.

Tittade lite på färjan och konstaterade att den ena var fasiken mer korkad en den andra men rolig underhållning var det. Jari var duktig och lyckades fixa hemsidan till jenny dock så krånglade passagens sida så det gick inte att lägga upp hemsidan. Får hoppas att den sidan slutar krångla i morrn.

Kom hem för 40 min sen och då vart det till att fixa nudlar då jag vart hungrig på vägen hem, Ska strax gå och lägga mig så man orkar upp i skaplig tid i morrn.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0