Skit snack på bokia

Gick ner till bokia för att kolla ifall min miniräknare klarade av matte B och det gjorde den. Passade på att snacka lite skit med madde som jobbade där i dag. Pratade skit i över 1 timme, tiden går fort när man har kul.

Sen stegade jag över till arbetsförmdelingen för att få en förklaring på vissa papper, det gick snabbt och enkelt. Efter det så vart det hem och bädda ner sig i soffan för det var förjävligt kallt ute. Målade naglarna förut och efter mycket om och men så kom jag fram till vad det skulle bli för färg på naglarna. Hade lite besluts ångest där ett tag men körde på ett säkert kort så det vart mörk lilla igen.

Emil ringde nyss och frågade om man var sugen på att festa på fredag och det är väl klart man kan ställa upp på det. Åh stackaren har ena handen i gips och det luktade tydligen pyton om handen och han ska inte ta bort det förens om 3 veckor. Tänk vad najs det kommer att lukta då eller inte, haha.

Nä hoppa in i en varm dusch snart och tina upp min frusna kropp vore inte en dum idé.

// en frusen M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0