Sunny friday

I går kväll vart det först en sväng över till barbro och sedan vidare hem till emil och festade lite. Bar av ner till krogen med det var lite halv dött (var ju safiren) så drog till harrys en stund istället. Efter det så gick vi tillbaks till lilla och sista anhalten vart port 26 (starlight).

Idag var jag  faktisk duktig i dag och bytte äntligen däcket på bilen, orkade ju inte göra det när vi fick hem däcket. Bytte det på 10 min men lite hjälpa utav min far. Solen har varit framme nästa hela dagen och det är så himmla underbart.

Åkte upp till cop förut med jenny och barbro för att köpa allt vi skulle ha till tacosen i morrn. vart en sväng till Ö&B för att köpa stora plast muggar till gorillan i morrn.

Käkade mat när jag kom hem och nu har jag precis fixat till mig för snart ska jag tralla över till barbro och sedan bär det i vanlig ordning vidare hem till emil.

Längtar som tusan tills i morrn för då jävlar blir det PARTY!

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0