Uppe med tuppen

Larmet på mobilen började pipa tjugo över 7 men jag orkade inte gå upp ur min varma säng. Det vart till att snooza alarmet 10 min innan jag klev upp. Käkade lite frukost innan det var dags att ringa till tandläkaren då jag har ett hål i ena tanden. Fick en tid så på måndag ska jag dit och se hur illa det är.

Åkte ner till stan med min mor för hon skulle handla gardinstång sen passade jag på att laga mina glasögon, ena sadeln hade ramlat av. Sen vart det att köpa tågbiljetter så det är fixat och klar när vi ska till arlanda den 22 maj.

Har nyss ätit lunch och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, blir nog till att lyssna på lite musik och slöa.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0