Usch fy och blä!

Om drygt 1 timme ska jag befinna mig hos tandläkaren för att laga ett hål jag har i ena tanden samt kolla inflammationen jag har i tandköttet. Jag ser inte fram imot dettta besök för jag har skräck för när de borrar i mina stackars tänder.

Det ironiska är att jag utbildade mig till tandsköterska och vet hur hela den här laga håll prosesen går till. Men det gör mig inte lugnare för fem öre för jag hatar ljudet utav borren samt känslan över hur den drar fram över mina tänder. Det finns ingen som har lust att byta mun med mig för en stund så jag slipper va med när de ska borra och ha sig?!

Jag hoppas i allafall att jag får en bra och pedagogisk läkare annars är det jag som kommer sitta livrädd uppe i taket. Nä dags att fixa till sig och polera upp tänderna så det inte har allt för mkt att klaga på.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0