Yeeees!

I går vart det krogen efter att vi hade varit uppe hos emil. Var nästan inget folk ute alls som man kände så när kl var 1 då gick jenny och jag till venezia och delade på en pizza.

Gick upp vid halv 11 och fixade till mig sen drog jag bort till jenny. Vi laddade ner lite nostalgi låtar från 90-talen, bla joakim hillson med vacker utan spackel. Drog en sväng med bilen ner till mc driven sen vart det en tur runt i stan och lyssnade på den nybrända skivan.

Sitter nu hemma och ska power nappa lite innan det är dags att fixa håret sen ska jag iväg och hämta farmor. När jag har dumpat av henne hemma hos oss bär det av hem till barbro för tacos och sen fest.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0