Helg - sjuk - slappa

I går åkte jag ner till arbetsförmedlingen och fixade lite papper för sista gången. Börjar ju skolan på måndag så då behöver jag inte ha något att göra med de längre. Fixade en almanacka så jag kan hålla reda på allt när jag börja plugga sen. Kan ju säga att jag var helt slut när jag kom hem sen och att svetten lackade om mig, vadå sjuk.
 
Kvällen vart lugn, tittade lite på sagan om ringen som visades på teve 3 och käkade choklad glass. Kröp i säng vid tolv tiden tror jag. Är faktisk inte säker på hur dag jag kom i säng med det var inte senare en kl 00.

I dag har det mest varit soffhäng och tittat på teve. Hyrde filmen män som hatar kvinnor som vi tittade på nu i kväll då det inte var så mkt roligt att se på teve. Har tryckt i mig en massa godis och glass också med det får man göra när man är sjuk.

Ska strax gå och lägga mig o lyssna på lite musik. I morrn händer det nog inte så mkt, ska plugga lite matte och sen packa ner allt jag behöver på måndag i väskan då skolan drar igång. Ska bli trevligt att träffa resten utav alla som ska gå i min klass. Har ju redan träffat 7 stycka utav min klasskompisar som jag läste in matte b med.

//M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0