Helgen

Var hemma hos jenny i fredags och intog hennes balkong med alkohol då vi firade att hon fyllde 23. Efter lite förfest vart det taxi ner till harrys där vi intog dansgolvet större delen utav kvällen. jenny och dessi begav sig hemmåt vid 1 tiden då de kännde att de var lite väl rund aunder fötterna.

Zandra och jag fortsatta att erövra dansgolvet sen drog vi på efterfest hemma hos nicklas med några utav hans killkompisar. Zandra och jag fick för oss att bada badkar hemma hos nicklas så det gjorde och se efterfestade vi lite.

Kom i säng vid 4 tiden och larmet ringer halv 10 för morsan och jag skulle beställa böcker. Känner att jag har huvudvärk inte lite utan väldigt mkt, med andra ord jag var dyng bakis. Vart ju en jävla blandning utav alkohol kvällen innan vilket resulterar i att jag mådde piss. Vart soffläge hela dagen, vaknar till liv vid 5 tiden och snackar med jenny på msn. Kommer fram till att vi ska köra lite balkonghäng hemma hos henne och dricka lite.

Drog dit vi d8 tiden och så kom natha, nina och patric över och gjorde oss sällskpa. Vart inget balkonghäng då det regnade utan det var soffhäng istället. Drog till harrrys sen med det sög så drog in på statt i stället. Det var helt okej men tröttheten slog till så jenny och jag drog iväg vid 1 tiden och käkade pizza. Sen vart det hem och dö i sängen.

I dag känner jag mig som en normal människa, ska sätta mig med matte boken en stund sen och räkna lite. För i morrn så börjar jag skolan och ska läsa matte b i 2 veckor. Men det ska nog gå bra eller nått.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0