Vad har jag gjort i dag då?

Har mest bara legat i soffan och försökt ladda batterierna. Fick dock ett ryck och städade hela rummet så nu finns det inte en endå dammråtta kvar.

Satte mig framför dator sen och lekte lite med office powepoint och det var rikigt kul. Tyckte inte om det när vi hade det i skolan men nu var det kul när man fick sitta själv och pilla med det.

Tog ett varmt bad för en stund sen och det var mkt skönt. Sen tog jag tag i tvätten och strök den så nu är det bara att vraka och välja på vad jag ska ha på mig i morrn till skolan.

Ska väl ta en titt i matte boken om en stund oxå men kan ju inte påstå att det lockar så jätte mkt. Kanske ska ta och zappa lite på teven först och se ifall det finns något skoj att titta på.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0