1 december

Morrn morrn, i dag har vi då gått in i december månad och ännu har det inte kommit någon snö. Jag är ingen större fantast utav snö eller jo lite om snön ligger ordentligt kvar på marken och det inte blir slask utav det på en gång. Men hur som helst så tycker jag faktiskt att snön kan ta och komma nu lite försiktigt för det skulle bli tio gånger ljusare utanför.

I dag är det skola fram till lunch sen blir det att åka och storhandla med min mor. Efter att det är avklarat ska jag ner till min frissa så hon kan fixa mitt hår. Nej jag ska väl vara duktig och sätta mig och räkna lite nu.

//M

Ditt ord
Postat av: Natha

Noooooo, INGEN SNÖ! usch >_<

2009-12-01 @ 13:24:51
Postat av: Maddiie

Jo men bara ett tunt lager snö som ligger på marken så det blir lite ljust ute

2009-12-01 @ 13:38:39
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0