Lite matkoma

Ligger förtillfället i soffan propp mätt som gud vet vad efter att ha proppat i mig en massa chips o dipp. Funderar på att slå igång en film och glo på men risken är väl att jag somnar så kanske ska hålla mig till att zappa på teven.

Tog ialla fall tag i och städade undan röran på mitt rum förut så nu jävlar är det ordning och reda igen. det enda måstet jag har kvar i kväll är att öppna den där matteboken men jag tror jag skjuter på den 1 timme till.

Ska ialla fall lägga in bilderna på datorn från helgen, tog inte så många kort med några blev det. Tror även jag ska koppla in min externa hårdisk och leta efter lite kort som jag är sugen på att framkalla. Känner att det är dags att fylla på med lite bilder i fotoalbumet.

Nä kanske ska ta tag i allt nu så det blir gjort :P

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0