Nu åker jag hem

Sådär nu är matte provet avklarat och hur det gick ja det vette tusan. Får väl hoppas på att det vart godkännt, svarade på 10 av 14 frågor. Sen om de 10 frågorna är rätt eller inte ja det visar sig.

Laddad upp med pizza och cola innan provet och det gjorde nog susen för så jätte nervös var jag inte. Dock känndes det som en evighet innan läraren gav mig provet så jag han nästan börja må illa. Jag och prov går inte riktigt ihop och speciellt inte matte prov.

Ska strax åka hem och lägga mig i soffan och inte röra en muskel med gott samvete. Okej några muskler ska jag väl röra för annars går det ju inte att flippa på fjärkontrollen till teven.

Ha en bra eftermiddag allesammans för det tänker jag ha.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0