Nyttig frukost?

Har nyss ätit frukost vart leverpastejs mackor samt coca cola, kanske inte den nyttigaste frukosten. Men jag kände att jag behöver lite cola i kroppen ifall jag ska orka med dagen då jag inte sovot så vidare värst bra i natt.

Fick sista messet fem i tolv och då kände jag att jag började bli trött och trodde att jag skulle somna på en gång. Jo men tjena eller hur, har väl sovit 20 min sammanhängande och sen vaknat och inte kunnat somna om för att sen lyckas somna och sova ytligare 20 min.

Fick mess av natha kl 5 i morse och hon vart förvånad över att jag var vaken, ja vad ska man säga problem med att sova nej då inte alls. Men jag tror det berodde på att jag var så uppe i varv i går efter att jag fått reda på att jag fick viket.

Men men skola i dag och sen ska jag med natha när hon kollar efter julklappar eller vaddet nu var hon skrev i morse.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0