Onsdag den 16 december

Motivationen till att plugga matte i dag är helt bortblåst men jag försöker endå. Om jag lyckas nej det kan jag inte påstå men några tal har jag lyckats gjort men som sagt det går jävligt långsamt.

Höjdpunkterna denna dag blir när kl blir 13.00 för då är det fika på sultans norr med madde och chrisse. Och sen när jag kommer hem så ska jag vara hundvakt åt lily och hon kan alltid få än att le.

Men tills kl är dags för fika så ska jag traggla lite mer med matten vilket inte kommer bli lätt då händerna är som isbitar och hjärnan är som skumgummi. Den perfekta kombinationen eller inte.

Men men det är bara i dag och i morrn kvar i skolan för den här veckan för på fredag ska jag till "läkaren". Känner verkligen att jag behöver en hel dag hemma med sovmorgon och hela kittet så då hoppar jag över fredagens lektioner.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0