Put yourself out there

Jag brukar ha problem men det, brukar ofta övernalysera saker. Exempelvis när man får sms eller när man ska skicka iväg ett sms själv. Brukar oftast tänka på hur kommer den här människan uppfatta mitt sms, kommer personen ifråga tolka det så som jag menar eller kommer personen tolka det helt fel?

Det är likadant ibland när jag själv får sms, hur tänker personen i fråga nu och vad kommer personen ifråga tänka om jag svarar si eller så.

Ja jag vet jag borde koppla bort min hjärna ibland och bara go with the flow. Tror faktiskt jag ska ta och göra det lite oftare för ibland går det riktigt bra även fast nerverna ibland håller på att hoppa ur skinnet på än.






Nu ska jag titta på NCIS sen blir det sängen för min del då jag börjar bli lite sömning utav mig.


//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0