Rosiga kinder

Var grymt trött när jag kom hem från skolan vid lunch tid så efter att ha käkat lite så vart det till att vila en lite stund.

När jag vaknade till liv sen så hade klockan redan blivit 3 så då var det dags att börja lite smått med maten. Fiaxde till pitatisgratäng med mögelost och till det vart de fläskfile.

Efter middagen tvättade jag håret då det började kännas lite ofräsht samt så passade jag på att färga ögonbrynen.

Tog en promenix för en stund sen med zandra och hennes hund karamell. Promenerade bort till karsudden och tillbaka, var rätt så halt på vissa ställen. Sen var det bra kyligt i luften så efter våran promenad på 30 miuter så hade jag jätte rosiga kinder när jag kom in i värmen.

Nu blir det lite teve tittande och sen blir det sängen för min del då jag redan börjar bli trött.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0